24 April 2009

Hanginn...

Please read at your own risk

Sangat angin...hangin satu badan okay....errr geram nak mamposs pijak² muka makhluk tur,bila hubby bagi tau pekerja indon dia yg jaga kedai tu dah larikan duit...
Itu pun nasib baik adik hubby singgap jap kedai..tengok pintu kedai buka tp xde saper kt dalam...
Terus Hubby dtg check..abiss lesap duit RM600 ..ni hubby tengah check barang aksesori & segala bagai spare part kereta..maner tau makhluk kurang ajar tur cilok sekali...
Kalo tengok muka..pendiam, baik jer pijak semut pun x mampos mati ...tp perangai cam s**l.Sampai hati, dia orang ni macam tak sedar diri..kalo kt negara sendiri hidup susah merempat melarat..bile kt sini dah diberi kerja makan,tempat tinggal,sumer ditanggung mula lar lupa diri yg mmg x sedar diri..tak sedar diuntung..kurang asam..hishh betollar..mangkuk ayunn...benci!!!!!!

Nasib baik hubby cam Ok jer ..tp kesian sgt kat dia.."dah bukan rezeki kita"kata hubby...






1 comment:

Pinky Angel said...

kalo aku pun hangin.. hurmm.. sabar je la kay? bukan rezki. Zaki ni penyabar gak orgnye ek? hehe..

bila nak kenalkan aku ngan dia ni??